úterý 16. března 2021

Knížka.

Knížka je tu.

A již brzy bude ve vašich domovech, kdo si ji objednal.

Moc děkuju za trpělivost. Jste prostě super!

Kdo by měl zájem, nechala jsem jich vytisknout o něco víc. 

Tady se dají pořídit:

https://www.vedlesebe.cz/literatura/psano-za-jizdy/?fbclid=IwAR0ORykSyZiPV2mNwY5Q1C1IpCc2yXHC4-jgZpYbGr1XgQyQfSNa8hId2Jk

12 komentářů:

  1. Zdravím Nino, knížku máme již doma,děkujeme.Prozatím jak píši na svém blogu jsem ve stavu radosti,to že ji mám,mazlení - těšení se na vlastní četbu, když dám toto vše dohromady, pohání mě to k zamyšlení,zda bych vše tak dala jako Ty. Možná si řekneš jak to ví, když tu knihu nečetla. Poprvé jsem se setkala s Tebou jako divák u TV v pořadu Star Dance☺ a postupně na Tvém blogu a tak něco vím ♥ Měj pohodové dny ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím a moc díky za komentář. Opravdu věřím tomu, že člověk zvládne obrovské věci a nečekané situace, když se v nich ocitne. Přeju příjemné čtení a krásné dny ♥

      Vymazat
  2. Právě jsem četla o tvé knížce na blogu u Fukčárinky, už jsem si ji objednala a moc se těším. Přeji jen to dobré, hodně zdraví a spokojené dny ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím tě, autorko velmi zdařilé knížky. Obě už máme doma rozečtené a popravdě - visíme na nich jako kojenec u mateřského prsu. Jsou i příjemně fortelné, dobrý papír, ilustrace. Ale hlavně - úžasná výpověď takto zkoušené rodiny. Jednu si právě čtu, když hlídám pečení plechu buchty pro dnešního oslavence Josefa - mojí specialitou je spálené pečení. Takže hlídám a čtu si. Taky jsem se s tebou viděla ve SD, a to přímo dvakrát. A spala u vás na tvé postýlce, když jsem přijela za "Au maminkou". Opatruj se a díky za možnost poznat tě i z knižního vydání ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky moc zdravím :-) A děkuju pěkně za pochvalu. On to psal život sám. Přeju báječné dny ♥

      Vymazat
  4. Milá paní nebo slečno Nino teď jsem Vás ochudila o jeden výtisk knihy a budu se těšit až mě přijde.Moc zdravím a přeji hodně moc zdravíčka ,nyní jej potřebujeme všichni...Držela jsem palečky ve Star Dance...jen tak dál,život není peříčko a jste statečná. maminku znám jenom z blogu,ale daleko ode mne nebydlí....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný dobrý večer. Moc díky za zprávu i za koupi knížky. Doufám, že se Vám bude hezky číst.

      Ať se Vám daří a pěkné dny přeju.

      Vymazat
  5. Dá se kniha "Psáno za jízdy" koupit přímo v obchodě? Nemohu si ji objednat v eshopu, protože nemohu provést platbu převodem. Lze i jinak knihu sehnat? Můj soused který mi vždy tyto objednávky dělal je t.č. s coviden v nemocnici a jiného dobrovolníka v okolí nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný dobrý den. Napište mi, prosím, na mail a určitě to vymyslíme.

      Nina.krehotova@seznam.cz

      Děkuju :-)

      Vymazat
  6. Knihu mám, přečtenou, dojala mne. Nyní ji má nejstarší snacha, učitelka- neměla jsem zatím možnost se zeptat, co na ni říká.

    OdpovědětVymazat
  7. Tááááááááák a všichni mí blogoví známí ( a nejen blogoví) jste koupili a přečetli a pochválili, a teď po roce já, krkavčí matka: ta knížka mohla být podstatně kvalitnější, kdybych udělala náhled - a znovu donutila udělat vyznačené korektury a grafiku (např. umístění ilustrací) a technické připomínky (velikost a řez písma v nadpisech ap.). A rozmístění - písma na stránce, velikost, ilustrace... to všechno jsem zanedbala, protože jsem nedělala náhled před tiskem - omlouvám se. Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa.

    OdpovědětVymazat