sobota 17. října 2020

Knížka bude!


Huráááá, už je to tady. Začala jsem psát knížku. Úplně mým tělem koluje nadšení a dokážu psát do čtyř hodin do rána. A další den to všechno smažu a začínám znovu :-D

A bude to o nemoci; a o smrti; a o tom, jaké to bylo mít nemocného tátu, kterej malým dětem umíral před očima. A o životě na vozíku a jak dlouho jsem se s tím nedokázala srovnat.

Ale hlavně. Hlavně to bude o životě. O životě takovém, jaký je. 

A o přijetí a o smíření a jak to promění celou realitu a objeví se síla, která tady vždycky byla, je a bude. A o tom, co je pomíjivé a co je trvalé.

A o vděčnosti. A radosti z Bytí. A lásce k životu. 

Dlouho se mi do toho nechtělo, protože jsem měla pocit, že nejsem inspirativní. Co je inspirace v tom, že je někdo na vozíku nebo že je nemocný? A měla jsem pochyby. A v posledních dnech mi došlo, že inspirace není ve mně. Ale v tom příběhu. V tom, že člověk dokáže přijmout nepřijatelné. 

A záměrem je, aby člověk při čtení cítil tu sílu, která tady je (respektive, kterou ve své podstatě jsme) a o kterou se lze opřít, i když se situace zdá někdy bezvýchodná.

A tak píšu a píšu a píšu.

A pak se uvidí, co s tím dál. 

Na fotce je můj táta, kterej byl skvělej. A moje ségry, bez kterých by to všechno bylo o dost těžší ♥️

7 komentářů:

  1. Nino, dávám palec nahoru a moc zdravím.☺

    OdpovědětVymazat
  2. Nino, jen piš, od člověka, jako jsi ty, to bude opravdu ze života. Zdrtavím a držím palce- neboj se toho, píšeš hezky, podle tvých příspěvků.♥

    OdpovědětVymazat
  3. No vidíš: piš a maž, piš a předělávej, piš a cizeluj. Piš a mysli.
    Zkušenosti jednoho mohou být inspirací pro další.

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě ta knížka bude zajímavá a mnoha lidem jistě pomůže.
    Přeji hodně dobrých nápadů a trpělivosti při psaní.

    OdpovědětVymazat
  5. Chválím tě za tento tvůj záměr. Dát vědět, jak se mladá žena vyrovnává s postižením a nemocí. Při takovém stavu těla je důležitá podpora pro druhé a možnost vypsat se. U tebe navíc je vidět odhodlání psát o takovém tématu, aby druzí našli odvahu i smíření se skutečností. A nejen psát, zapojit se do života i charitativní formou, jak jsme byli svědky v minulých letech. Držím palce tvému psaní i tvé knížce ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Děvče zlaté, zaběhla jse k tobě, abych popřála vše dobré, hlavně zdraví a veselou mysl nejen o Vánocích, ale pořád.♥♥♥

    OdpovědětVymazat