neděle 20. října 2019

Je to neuvěřitelné, ale už je to tady!


Drahý příteli, pokud čteš tyto řádky, znamená to, že jsem se skutečně rozhoupala a ten blog založila.
Dnes je 20. 10. 2019. Sedím u stolu, dívám se z okna a lehce se usmívám. Rozjímám nad životem a nad tím, o čem všem bych chtěla psát a říkám si, že to dopředu stejně nevymyslím. Jsem otevřená a upřímná bytost a můj záměr je s Tebou sdílet sama sebe, své postřehy a střípky života. Možná Tě to bude bavit číst nebo Tě to k něčemu inspiruje. A možná ne. 
16 let, tedy od svých 18 let se pohybuju na mechanickém vozíku. A posledních 6 let se "potýkám" s jistou nemocí. Ta nemoc tu je, ale nedefinuje, kdo jsem. Otevřeně píšu jak o životě na vozíku, tak o té nemoci. Nejvíc ale píšu o tom, jak mám ten život ráda a o svém pohledu na svět. Protože mé tělo je sice pochroumané, bolavé a prochází jistou zkušeností, ale já jsem duše zdravá, jásající, milovaná a milující.
Nechť tedy tento blog žije svým vlastním životem a jde si svou vlastní cestou.
Přidám sem rovnou spoustu z toho, co jsem již napsala a co i mě samotnou baví číst. Většinou to jsou starší věci. Je pravda, že "v šuplíku" toho mám mnoho, protože psaní má terapeutický vliv.
Tak jako já, tak každý máme svůj vlastní příběh a jsme hrdiny svého osobního dobrodružství.
Čti tedy mé příběhy s otevřeným srdcem. Snad se Ti bude číst hezky.
S láskou Nina



12 komentářů:

  1. �� Ať se Ti sem hezky píše a už se těším na počteníčko ��

    OdpovědětVymazat
  2. Vzdy si najdu cas...moc rada si prectu Tve radky...Léňa

    OdpovědětVymazat
  3. Nějaký ten pátek Ninu znám je to úžasná bytost a je pravda,že díky Nině si vážím svého zdraví
    A v její přítomnosti i když čtu její řádky se stydím, za to,že si nevážím toho co mám a občas nadávám jak se mám špatné atd. ...
    Co Ninu znám apeluji na ní,aby založila blog a konečně jsem se dočkala a moc jí za to děkuji z celého 💗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Si tu teď lámu tu svoji pěknou hlavičku, kdo tu zanechal tento komentář :-) Každopádně za něj moc děkuju.

      Vymazat
  4. Paráda! Těším se na spoustu čtení. ♥️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno bude. Už toho teda dost je v té záložce "říjen" ;-)

      Vymazat
  5. Teda na té profilové fotce jsem Tě téměř nepoznala... ne že by to bylo prvně, že. Přesto je tahle barva vlasů bájo proti těm předchozím...
    Au-maminka

    OdpovědětVymazat
  6. Těším se na krásné čtení,hlavně jsi sluníčko,tak jsem tě poznala ve StarDance. Koukala jsem na telku a obdivovala vás všechny �� Fukčarinka ����

    OdpovědětVymazat